Dag 26/63 Mallorca // Dag 1 met ouders

Home / Travel / Dag 26/63 Mallorca // Dag 1 met ouders

Een grote stap ineens.. Van 18 augustus naar 24 augustus, eigenlijk hebben we in die tussentijd voornamelijk thuis getekend, boodschappen gedaan en veel tijd voor onszelf genomen, zoals ik ook al wel eerder zei waardeer ik deze dagen erg en vind ik het fijn om hele dagen te kunnen tekenen en te bloggen. Alhoewel ik die dagen niet echt geblogd heb, de laatste tijd helemaal niet zoveel. Maar als ik weer up to date ben ga ik meer bloggen jaa!

Maargoed, over vandaag, zondag 24 augustus. De dag dat mijn ouders aankwamen met het vliegtuig, ik heb die dag gefilmd maar ik betwijfel of ik het filmpje online ga zetten.

Ik dacht dat lijn nummer 1 die naar het vliegveld gaat, bij de bushalte stopte hier een paar straten verderop. Toen ik daar aankwam bleek dat niet het geval en moest ik een half uur lopen naar het station, dat was niet de planning.. Uiteindelijk haalde ik de bus van kwart over 3, en vanaf daar was het maar een kwartiertje richting het vliegveld. Gelukkig maar want het vliegtuig landde al om half 4 en het ophalen van de koffers duurt niet heel lang.

Toen we hier 26 dagen geleden aankwamen dacht ik dat het een kleine luchthaven was, maar dat bleek niet zo te zijn haha. Ik was op de plaats waar je vertrekt, na wat gebrabbel en handen/voeten werk kwam ik erachter dat ik een hele andere kant op moest lopen, met de lift naar beneden. Uiteindelijk was ik dan in de aankomsthal, waar je ook nog 4 of meer verschillende aankomsthallen had, fijn.. Welke moest ik hebben, wij kwamen zelf volgens mij uit op D en dus liep ik daarheen, maar dat bleek niet goed te zijn. Na wat mensen bij elke hal gevraagd te hebben, vond ik uiteindelijk een Nederlandse man die vertelde dat het vliegtuig uit Düsseldorf en Groningen hieruit komt, YES!

Het rennen was helemaal onnodig geweest want ik was nog ruim op tijd. Af en toe wanneer de deur open ging, volop enthousiast kijken of ik mijn ouders al zag, maar nee, maar toch, na 30 keer gekeken te hebben zag ik mijn ouders daar! Enthousiast gezwaai, maar de koffer was er nog niet, mama kwam alvast en oh nooit gedacht dat het zo emotioneel zou worden. Natuurlijk miste ik mijn ouders maar even voelde het alsof ik ze maandenlang niet gezien had (het was maar 3,5 week). We waren herenigd, haha. En wat voelde het goed om hier naast mijn ouders te kunnen lopen, mijn verhalen in real life te kunnen delen in plaats van via skype.

We hebben de auto opgehaald bij Hertz autoverhuur op het vliegveld, hoe belachelijk want mijn ouders moesten ineens de helft meer betalen.. Maar goed, we hadden wel een fijne auto waarmee we de hele week konden reizen!

Opzich zijn we in 1 keer goed gereden naar het appartement, wel pittig hoor auto rijden in Spanje, waar iedereen echt als een zwijn rijdt, maar mijn vader deed het! Toen we in het appartement aankwamen pakten mijn ouders hun koffer uit, en ja hoor ook al had ik nog zo gezegd niet te veel mee te nemen, hadden ze een hele koffer vol eten mee! Superlief, maar daar ging mijn gezonde leefstijl. Mijn ouders wouden graag gelijk al wat gaan doen en met de auto op pad, en dat deden we, we gingen naar Palmanova en nog wat andere kleine dingetjes hebben we onderweg gezien!

Oh wat was het toch fijn om hier dingen te kunnen ondernemen met mijn ouders, zo fijn om ze zo dicht bij me te hebben na 3,5 week!